Każdy już wie, że palenie zabija. Media bombardują informacjami dotyczącymi szkodliwych skutków nałogu, a peruwiańska kampania pt. „Passivity kills” (Bierność zabija) przekonuje, że równie zabójcze jak samo palenie jest tolerowanie palenia.
Na potrzeby akcji stworzono trzy grafiki przedstawiające zbliżone do siebie sytuacje. Pub, tramwaj, restauracja, a w każdym z tych miejsc palacz i osoba, której dym papierosowy przeszkadza. Dymki dialogowe natomiast mają kształt konewki i gaśnicy i odzwierciedlają skuteczny protest przeciw paleniu.
Kampania pyta odbiorców czy są świadomi i gotowi bronić swoich praw. „Passivity Kills. Complain if someone smokes In a restaurants. It’s forbidden by law to smoke in public places” (Bierność zabija. Zaprotestuj jeżeli ktoś pali w restauracji. Palenie w miejscach publicznych jest zabronione prawem) – mówi główne hasło akcji.
Kreacje przygotowała agencja Publicis na zlecenie organizacji Liga Peruana Contra El Cáncer.
Paweł Michaluk
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
01.12.2023
Kształt bezpieczeństwa
-
28.11.2023
Bajeczki dla dzieci
-
23.11.2023
DeepSteki
-
22.11.2023
Prawda jest taka
-
21.11.2023
Dzień jak co dzień
-
20.11.2023
Najlepsza inwestycja