logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Niemcy, Pomoc rozwojowa
   ──────  07.02.2012

Dwa euro wprawia w ruch

Your browser does not support the video tag.


Dzięki monecie o nominale 2 euro karetka pogotowia może ruszyć z miejsca, działać mogą też szkoły, elektrownie w Liberii, farmy w Argentynie. Magiczny mechanizm zaprezentowano darczyńcom w postaci uroczo zilustrowanej trójwymiarowej wycinanki wprawianej w ruch poprzez monetę.

Poszczególne elementy wycinanki wykonały własnoręcznie dzieci znajdujące się pod opieką Misereor, niemieckiej organizacji biskupów katolickich, która prowadzi działania charytatywne w Afryce, Ameryce Południowej i Azji.

Instalacja „The Power Of A Coin” (Potęga monety) jest urządzeniem łączącym cechy billboardu i interaktywnego automatu służącego do zbiórki pieniędzy. Odbiorca wrzuca 2 euro bezpośrednio do maszyny, co ożywia przedstawienia różnych akcji organizowanych przez MISEREOR. Wbudowana kamera robi zdjęcie darczyńcy, które może być potem zamieszczone na Facebooku.

Problemem, który ma rozwiązać kampania jest pozyskanie stałego finansowania dla planowanych działań pomocowych. Celem kreacji jest przekonanie jak najszerszej grupy ludzi, że nawet bardzo mała darowizna ma sens, bo pozwala w konkretny sposób zmienić świat na lepsze, co w namacalny sposób przedstawia kreacja.

Zasady działania automatu są grą na temat hasła kampanii „Mit 2 € Viel Bewegen” (Wprawić w ruch wiele rzeczy za sprawą dwóch euro).

Pierwsza instalacja stanęła w lutym br. na lotnisku w Hamburgu. W ciągu miesiąca zebrano dzięki niej 2000 Euro. Obecnie przygotowywane są kolejne lokalizacje.
Aleksandra Janowska


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
The Power Of A Coin
Czas:
2012.2.1 - 2012.7.10
Tematy:
Pomoc rozwojowa
Kraje:
Niemcy
Nadawca:
MISEREOR
Media:
Ambient
Wykonawca:
Koelle Rebbe (Hamburg)
Adresaci:
Obywatele Niemiec, którzy mogą wesprzeć inicjatywy charytatywne
Hasło kampani:
Mit 2 € Viel Bewegen (Wprawić w ruch wiele rzeczy za sprawą dwóch euro)





polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 19.09.2023

    Paszport do przyszłości


  • 18.09.2023

    Źrenice


  • 18.09.2023

    Historia na głosy. Ruszyła nowa kampania Centrum Archiwistyki Społecznej


  • 14.09.2023

    Najlepsze czasy dla potworów


  • 13.09.2023

    Magiczne pudełko


  • 12.09.2023

    Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek