logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  06.05.2010

Dorośli na złej drodze



Wczoraj wystartowała kampania "Czas zmienić przyzwyczajenia" kierowana do osób dorosłych, żyjących w ustabilizowanej sytuacji zawodowej i rodzinnej, które sięgają po substancje psychoaktywne.– Chcemy unaocznić, że każde, nawet okazjonalne zażywanie narkotyków niesie za sobą określone konsekwencje zawodowe, rodzinne, zdrowotne – tłumaczy ideę przedsięwzięcia Marek Hok z Zarządu Województwa Zachodniopomorskiego, organizatora kampanii.

Głównym jej zadaniem ma być zwrócenie społecznej uwagi na problem zażywania środków psychoaktywnych przez osoby dorosłe. Uważa się powszechnie, że narkotyki to problem młodzieży i młodych osób dorosłych, jednak badania wskazują, że dotyczy także grupy ludzi w wieku 25-45 lat, którzy coraz liczniej stają się pacjentami poradni psychiatrycznych i odwykowych.

Nadawcy kampanii będą starali się przekonać osoby eksperymentujące lub zażywający narkotyki sporadycznie do prowadzenia zdrowego trybu życia i proponować im alternatywne wartości i aktywności ("ważne jest, aby zawsze pamiętać o rodzinie i przyjaciołach:- Znajdować dla nich czas, doceniać, dbać, kochać; – Dobrze jest mieć zainteresowania, hobby, pasje; – Poszukiwać ich, rozwijać, znajdować radość i zadowolenie.")

Kampania będzie promowana outdoorowo, w stacjach radiowych, poprzez ulotki rozdawane podczas imprez kulturalnych i rozrywkowych, publikacje prasowe oraz stronę www.zmienprzyzwyczajenia.wzp.pl. W planach jest także mobilna strona internetowa, którą będzie można przeglądać w telefonach komórkowych po użyciu fotokodu.30-sekundowe spoty będą wyświetlane w środkach komunikacji w Szczecinie i Stargardzie Szczecińskim, pojawią się też na ekranach w centrum Szczecina.

Cztery miasta: Szczecin, Koszalin, Kołobrzeg i Świnoujście zdecydowały się na partycypację w kosztach kampanii outdoorowej na swoich terenach.

Podsumowanie kampanii planowane jest na wrzesień br.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Czas zmienić przyzwyczajenia
Czas:
2010.5.5 - 2010.8.31
Tematy:
Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Polska
Nadawca:
Zarząd Województwa Zachodniopomorskiego
Media:
Plakaty, billboardy, citylighty, ulotki, prasa, radio, internet, ekrany w środkach komunikacji miejskiej
Wykonawca:
DCS
Adresaci:
Mieszkańcy województwa zachodniopomorskiego, osoby w wieku 25 – 45 lat
Hasło kampani:
Sięgasz po narkotyki? Czas zmienić przyzwyczajenia.





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 03.02.2023

    Jak rozmawiać z osobą chorą na nowotwór?


  • 01.02.2023

    Dąb Fabrykant na Europejskie Drzewo Roku!


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 27.01.2023

    12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek