Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Grecja, Ekologia i środowisko, Konsumpcjonizm i konsumenci, Organizacje pozarządowe / NGO
Do ostatniego okruszka
Boroume to grecka organizacja non-profit, której misją jest m.in. walka z marnowaniem żywności. I która walkę tę promuje za pomocą niebanalnych kampanii społecznych. Tym razem ideę zero waste ukazano za pomocą dość nieoczywistej metafory, przyrównującą przeznaczoną do wyrzucenia porcję spaghetti z mopem, który zbiera z podłogi wszystko, do ostatniego okruszka.
Kampania społeczna „Spaghetti Mop” miała swoją premierę 29 września 2023 roku, podczas Międzynarodowego Dnia Świadomości na temat Strat i Marnowania Żywności.
O innych kampaniach społecznych organizacji Boroume pisaliśmy TUTAJ, TUTAJ oraz TUTAJ. Za wszystkie projekty odpowiada agencja Out To Lunch z Aten.
Nazwa kampanii:
Spaghetti Mop
Czas:
2023.9.29
Nadawca:
Boroume
Media:
print, digital
Wykonawca:
Out To Lunch, Athens, Greece
zobacz także
-
16.06.2025Wydarzenia
Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja
-
12.06.2025Kampanie
Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?
-
11.06.2025Kreacje / printy
Po stronie mocy korników
-
10.06.2025Kreacje / printy
Dostrój się do drogi
-
10.06.2025Wydarzenia
Drzewo Roku po raz 15!
-
08.06.2025Kreacje / printy
W chłodni