Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Grecja, Konsumpcjonizm i konsumenci, Pomoc społeczna, Organizacje pozarządowe / NGO
Danie dnia
Świat gastronomii widziany z perspektywy osób cierpiących głód albo niedożywienie wygląda zupełnie inaczej niż z perspektywy osób, którym niczego nie brakuje. Bo dla setek milionów ludzi danie dnia to po prostu pełny talerz.
Kampania Dish of the Day powstała na zamówienie greckiej organizacji Boroume („We Can”), której misją jest jednoczesna walka z niedożywieniem i marnowaniem żywności. Projekt miał swoją premierę 16 października, w Światowy Dzień Żywności (World Food Day).

Nazwa kampanii:
DISH OF THE DAY
Czas:
2022.10.16
Nadawca:
Boroume („We Can”)
Media:
integrated (print, digital)
Wykonawca:
OutToLunch, Athens, Greece
zobacz także
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.11.2025Akcje
Kampanie kinowe dla instytucji publicznych
-
23.10.2025Kreacje / printy
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025Kreacje / printy
Ciche sygnały
-
22.10.2025Kampanie
ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie
-
22.10.2025Kreacje / printy
Holokaust, powtórz

