Krzyki
29 września 2022 roku już po raz trzeci obchodziliśmy Międzynarodowy Dzień Świadomości na temat Strat i Marnowania Żywności.
Z tej okazji Boroume, grecka organizacja non-profit, której misją jest m.in. ograniczanie strat żywności, zorganizowała kampanię społeczną w niebanalny sposób rozliczającą się z tym problemem. Głównym bohaterem projektu uczyniono bowiem produkty żywnościowe – sałatę, cebulę, plaster mięsa oraz chleb – uformowane na wzór ikonicznego dzieła Edvarda Muncha „Krzyk” i dosłownie „wrzeszczące” w kierunku odbiorcy. Tytułowy krzyk można interpretować dwojako: jako agonalny jęk przydatnego do spożycia jedzenia, które za chwilę wyląduje w koszu, ale również jako krzyk ostrzegawczy, zmuszający konsumentów do zastanowienia się nad swoim postępowaniem.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
18.07.2024
Siostra zakonna i zawodnik MMA — polskość może być bardzo różna
-
17.07.2024
Nowy rozdział w historii Studia Filmów Rysunkowych w Bielsku-Białej
-
16.07.2024
31. finał ogólnopolskiej akcji Sprzątanie Świata
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family