logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Darmowe przytulanie pajacyka
10.12.2010
Tematy: Kampanie, Polska, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna

Darmowe przytulanie pajacyka

Your browser does not support the video tag.


Aktorzy, tancerze, piosenkarze i inne postaci polskiego show biznesu przytulały się do przechodniów, za darmo, w przebraniu znanego z akcji PAH "Pajacyka".

Polska Akcja Humanitarna od 1998 roku prowadzi program "Pajacyk", mający na celu pozyskiwanie funduszy na posiłki dla niedożywionych dzieci. W ciągu 10 lat funkcjonowania, "Pajacyk" stał się jednym z najbardziej rozpoznawanych i wspieranych programów społecznych w Polsce. Zwieńczeniem programu jest Świąteczny Stół Pajacyka – organizowana co roku, trwająca 1 dzień akcja, podczas której właściciele restauracji, pubów i kawiarń przekazują umowne 1/10 obrotu na rzecz niedożywionych dzieci.

Obecny w internecie od ponad 10 lat Pajacyk potrzebował lekkiego odświeżenia swego wizerunku. Dlatego, na zlecenie PAH, agencja OmniPro włączyła Pajacyka w akcję „Darmowego Przytulania” inspirowaną międzynarodową akcją Free Hugs

Na ulicach czterech polskich miast Krakowa, Warszawy, Wrocławia i Torunia trwało darmowe przytulanie. Za Pajacyka przebrały się znane osoby: Rafał Bryndal, Magda Steczkowska, Agata Załęcka, Aleksander Kopański.

W ten sposób wizerunek Pajacyka miał stać się nieco cieplejszy, a jego postać miała przestać być tylko bytem wirtualnym, miała zaistnieć w przestrzeni miejskiej. Na nowo zainteresowały się Pajacykiem media, wzrosła klikalność na stronie pajacyk.pl.

Połączenie Pajacyka z ideą Free Hugs – promocją zachowań bezinteresownych i altruistycznych – miało, w założeniu twórców, przyczynić się do wzmocnienia akcji Świąteczny Stół Pajacyka (5 grudnia 2010).



Nazwa kampanii:
Przytul Pajacyka
Czas:
2010.12.5 - 2010.12.6
Nadawca:
Polska Akcja Humanitarna, Free Hugs Kraków
Media:
Ambient
Wykonawca:
OmniPro
Adresaci:
Użytkownicy internetu, stali bywalcy strony pajacyk.pl, mieszkańcy dużych miast, którzy stołują się w restauracjach, rodziny wychodzące na niedzielny spacer, osoby skłonne do
Hasło kampani:
Przytul Pajacyka





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek