────── 18.05.2017
Za#%@*#%a selekcja 10 kampanii społecznych, które klną jak szewc
Daj nawóz
8 / 11
Elegancka pani, w stylu eleganckiej mamy z klasy średniej, a klnie jak najęta. W domu, sklepie, nawet na placu zabaw. Być może to jednak gorliwość neofity – pani dokonała ostatnio przełomowego odkrycia: problemy świata można zwalczyć jeśli w końcu nie będziemy ich mieli „gdzieś”. W kampanii zrealizowanej w 2009 roku przez OxfamAmerica wykorzystano kolokwialne, mało eleganckie wyrażenie „Give a shit” (Niech cię to obchodzi). Kampania zachęca do kupowania najbiedniejszym dzieciom (z krajów Afryki i Ameryki Łacińskiej) konkretnych rzeczy(np. koza lub puszka robaków), które można wybrać na stronie organizacji.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
05.06.2023
Nie potrzebujemy kolejnych „bohaterów”
-
30.05.2023
Stare zwierzęta hodowlane
-
29.05.2023
Żywy font, by przeciwdziałać wymieraniu zwierząt
-
25.05.2023
Dog save the King!
-
25.05.2023
Ruszyła ogólnopolska akcja #TataTeżCzyta
-
24.05.2023
Szukamy życia w kosmosie, niszczymy tu, na Ziemi