────── 18.05.2017
Za#%@*#%a selekcja 10 kampanii społecznych, które klną jak szewc
Daj nawóz
Elegancka pani, w stylu eleganckiej mamy z klasy średniej, a klnie jak najęta. W domu, sklepie, nawet na placu zabaw. Być może to jednak gorliwość neofity – pani dokonała ostatnio przełomowego odkrycia: problemy świata można zwalczyć jeśli w końcu nie będziemy ich mieli „gdzieś”. W kampanii zrealizowanej w 2009 roku przez OxfamAmerica wykorzystano kolokwialne, mało eleganckie wyrażenie „Give a shit” (Niech cię to obchodzi). Kampania zachęca do kupowania najbiedniejszym dzieciom (z krajów Afryki i Ameryki Łacińskiej) konkretnych rzeczy(np. koza lub puszka robaków), które można wybrać na stronie organizacji.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
19.04.2024
Nic się nie stałooooo!