logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Akcje
   ──────  27.06.2010

Czador jak trumna



5 czerwca w Muzeum Plakatu w Wilanowie ogłoszono wyniki 22. Międzynarodowego Biennale Plakatu. Oto zwycięzcy kategorii „Plakat ideowy”.

Złoty medal otrzymała Maja Wolna, za plakat „odsłona 7” odnoszący się do dramatycznej sytuacji kobiet w Iranie.

Srebrny medal otrzymał Jianping He za pracę „Globalne ocieplenie”, bazującą na oficjalnym portrecie Mao Tse-tunga, który symbolizuje władzę komunistyczną w Chinach. Tytułowe ocieplenie odnosi się zarówno do starań Chin o ocieplenie swojego wizerunku, jak i do wysiłku partii by utrzymać władzę, jak i wreszcie do zmagań kraju z ochroną środowiska.

Brązowy medal otrzymał István Orosz za plakat „Naród”
ilustrujący złożoność historii narodów europejskich, których doświadczył komunistyczny system.

Wyróżnienia Honorowe w kategorii „Plakatów ideowych” otrzymali Marcin Mroszczak za plakat „Warszawa 4 czerwca ’89-’09” i Mieczysław Wasilewski za pracę „Gdzie jest mój głos?”

Wystawę prac konkursowych można oglądać w Muzeum w Wilanowie do końca sierpnia.

Nazwa projektu:
22. Międzynarodowe Biennale Plakatu

Zasięg (kraj/kraje):
Polska

Autor:
Maja Wolna, Jianping He, István Orosz, Marcin Mroszczak, Mieczysław Wasilewski

Data:
06/2010


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


  • 30.11.2022

    Wolą milczeć, niż sięgnąć po pomoc. Avon i partnerzy mówią „Możesz mi powiedzieć…”


  • 23.11.2022

    „Obietnica Yulii” – najnowsza kampania Fundacji PCPM


  • 21.11.2022

    „Make a Splash!” – GROHE i UNICEF zapewniają dostęp do rozwiązań wodno-sanitarnych w Nigerii i Indonezji


  • 17.11.2022

    Rusza akcja społeczna „Słyszysz przemoc. Usłysz nas”


  • 15.11.2022

    Sezon na kleszcze trwa cały rok!


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek