logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Coca-Cola rozpoczyna testy papierowych butelek
17.02.2021
Tematy: Wydarzenia, Odpowiedzialny biznes / CSR, Ekologia i środowisko, Konsumpcjonizm i konsumenci

Coca-Cola rozpoczyna testy papierowych butelek



Prototyp butelki został stworzony przez duńską firmę Paboco i został wykonany „z mocnego papieru z cienką warstwą plastiku”. W ramach testów dwa tysiące takich butelek, zawierających roślinny napój AdeZ, ma zostać rozdystrybuowanych na rynku węgierskim. W przyszłości koncern planuje zaprojektować i wyprodukować butelki nadające się w całości do recyklingu, które będą w stanie „utrzymać nagazowanie napoju i nie będą wpływały na jego smak”. Finalnie Coca-Cola chciałaby całkowicie wyeliminować plastik ze swoich opakowań.

Podobne działania obecnie prowadzą również inne firmy. Producent wódki Absolut planuje testy papierowych butelek z alkoholowym napojem gazowanym w Wielkiej Brytanii i Szwecji. Nad stworzeniem pierwszej „papierowej” butelki, Green Fibre Bottle, wykonanej z włókien roślinnych, intensywnie pracuje z kolei Grupa Carlsberg. Więcej na ten temat pisaliśmy TUTAJ.

Coca Cola recycling Ekologia i środowisko konsumpcjonizm plastik konsumenci Green Fibre Bottle butelka butelka papierowa recykling


Nazwa wydarzenia:
Coca-Cola rozpoczyna testowanie butelek z papieru
Tematy:
Odpowiedzialny biznes / CSR, Ekologia i środowisko, Konsumpcjonizm i konsumenci
Nadawca:
The Coca-Cola Company





17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 17.12.2025Kampanie

    Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej

  • 16.12.2025Wydarzenia

    Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich

  • 12.12.2025Kampanie

    Serialowa estetyka w służbie bezpieczeństwa drogowego

  • 11.12.2025Kampanie

    Zabawki z czasem się nudzą

  • 09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!

  • 03.12.2025Kampanie

    Edukacja Obywatelska w praktyce

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek