logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Szwajcaria, Komunikacja w rodzinie, Obronność i bezpieczeństwo
   ──────  08.12.2015

Co przeraża superbohatera?

Your browser does not support the video tag.


Ożywione postaci bohaterów dziecięcych zabaw i bajek zastygają w przerażeniu na widok niebezpieczeństwa czyhającego na ich małych właścicieli, choć z pozoru znajdują się oni w bezpiecznym otoczeniu.

Twórcy kreacji przedstawiają zadbane dzieci, w codziennych sytuacjach, a jednak będące w poważnym zagrożeniu. Wiąże się ono poniekąd z dobrobytem, w którym, (w domyśle) dzieci są wychowywane. Wyposażone w tablety, smartfony, komputery i mające nieograniczony dostęp do Internetu w każdej sytuacji – na ulicy, w samochodzie, w domu, pod ciepłym kocem.

Ukazując dzieci w zwykłych sytuacjach twórcy kampanii chcą zwrócić uwagę rodziców na fakt, że niekontrolowany dostęp do Internetu, który często zapewniają swoim pociechom, kierując się zwykłą troską, może nieść bardzo poważne zagrożenie. "The Internet might be frightening without the support of parents" ("Intenet może być przerażający bez wsparcia rodziców") przypominają twórcy kreacji rodzicom, a rzeczy bądź animowane postaci w ich otoczeniu – kojarzone zazwyczaj z ochroną i poczuciem bezpieczeństwa – uciekają zlęknione na widok treści wyświetlanych na ekranach swoich małych właścicieli.

Nadawcą kampanii "Screens" ("Ekrany") – na którą składają się 2 plakaty oraz spot – jest szwajcarska organizacja Action Innocence, która od lat zajmuje się promowaniem bezpiecznych dla młodych ludzi praktyk internetowych wśród dzieci, młodzieży, rodziców oraz specjalistów, a także podnoszeniem świadomości na temat zagrożeń, które czekają na dzieci online, np. pedofilii.

Milena Molęda


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Screens
Czas:
2015.11.18
Tematy:
Komunikacja w rodzinie, Obronność i bezpieczeństwo
Kraje:
Szwajcaria
Nadawca:
Action Innocence
Media:
Plakaty, internet
Wykonawca:
Havas Worldwide Genewa
Adresaci:
Rodzice i opiekunowie
Hasło kampani:
The Internet might be frightening without the support of parents (Internet może być przerażający bez wsparcia rodziców)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 04.08.2022

    Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 22.07.2022

    Ponad 85 proc. potrzebnej sumy w zbiórce na Bayraktara dla Ukrainy!


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 19.07.2022

    Polacy zdecydowanie popierają rozwój energetyki wiatrowej


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek