Amerykańska kampania „Doesn’t Have the Brain” trwa od połowy stycznia. Skierowana jest przeciwko wykorzystywaniu seksualnemu osób nieletnich; uświadamia mężczyznom, że już samo traktowanie dzieci jako nie-dzieci lub traktowanie młodych dziewcząt jako obiektów seksualnych jest niebezpieczne i może prowadzić do popełnienia karalnego przestępstwa. Przekaz mówi wprost, że fakt iż dziewczynka ma dojrzałe ciało, nie oznacza wcale, że ma równie dojrzały mózg. Nadawcą kampanii jest organizacja Family Violence Partnership, a zorganizowała ją agencja Serve z Milwaukee.
Strona organizacji: www.timetospeakup.org
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem