Amerykańska kampania „Doesn’t Have the Brain” trwa od połowy stycznia. Skierowana jest przeciwko wykorzystywaniu seksualnemu osób nieletnich; uświadamia mężczyznom, że już samo traktowanie dzieci jako nie-dzieci lub traktowanie młodych dziewcząt jako obiektów seksualnych jest niebezpieczne i może prowadzić do popełnienia karalnego przestępstwa. Przekaz mówi wprost, że fakt iż dziewczynka ma dojrzałe ciało, nie oznacza wcale, że ma równie dojrzały mózg. Nadawcą kampanii jest organizacja Family Violence Partnership, a zorganizowała ją agencja Serve z Milwaukee.
Strona organizacji: www.timetospeakup.org
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
11.09.2024
Na(d)staw ucho
-
10.09.2024
Na manowce
-
08.09.2024
Uprzejmie donoszę
-
07.09.2024
We wrogim domu
-
06.09.2024
Roztopiony lód to nic fajnego
-
05.09.2024
Inni czynią świat innym