Austriacka kampania prewencyjna z 1998 roku „Komm mit einem Kondom” (Chodź z prezerwatywą), zorganizowana przez organizację Aids Hilfe Wien i agencję Palla, Koblinger_Proximity, przedstawia roznegliżowane osoby w seksualnych pozycjach – heteroseksualnych, homoseksualnych i tzw. sado-maso. Niezależnie od skłonności i upodobań zabezpieczanie się jest zawsze niezbędne. Wszystkie plakaty prezentują hasło „Komm mit” („Chodź z)”, które odwołuje się do ilustracji prezerwatywy w prawym dolnym rogu. Kampania adresowana była do osób w wieku 25-35 lat. Na ostatniej z reklam wystąpiła aktorka Elke Winkens. Autorem zdjęć jest Andreas H. Bitesnich.
W 2001 roku w ramach kontynuacji kampanii zrealizowano odważny spot reklamowy przedstawiający wybór między życiem i śmiercią, jaki jest udziałem każdego człowieka aktywnego seksualnie. Film nagrodzono Srebrnym Lwem na festiwalu w Cannes w 2002 roku.
K. Figurska
zobacz także
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…
-
25.04.2025Kreacje / printy
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
14.04.2025Kreacje / printy
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów
-
28.03.2025Kreacje / printy
Strzelanina
-
26.03.2025Kreacje / printy
Znikający świergot
-
24.03.2025Kreacje / printy
Konkretna ochrona