logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Chodź z prezerwatywą
06.01.2009
Tematy: Kreacje / printy

Chodź z prezerwatywą

Your browser does not support the video tag.


Austriacka kampania prewencyjna z 1998 roku „Komm mit einem Kondom” (Chodź z prezerwatywą), zorganizowana przez organizację Aids Hilfe Wien i agencję Palla, Koblinger_Proximity, przedstawia roznegliżowane osoby w seksualnych pozycjach – heteroseksualnych, homoseksualnych i tzw. sado-maso. Niezależnie od skłonności i upodobań zabezpieczanie się jest zawsze niezbędne. Wszystkie plakaty prezentują hasło „Komm mit” („Chodź z)”, które odwołuje się do ilustracji prezerwatywy w prawym dolnym rogu. Kampania adresowana była do osób w wieku 25-35 lat. Na ostatniej z reklam wystąpiła aktorka Elke Winkens. Autorem zdjęć jest Andreas H. Bitesnich.

W 2001 roku w ramach kontynuacji kampanii zrealizowano odważny spot reklamowy przedstawiający wybór między życiem i śmiercią, jaki jest udziałem każdego człowieka aktywnego seksualnie. Film nagrodzono Srebrnym Lwem na festiwalu w Cannes w 2002 roku.
K. Figurska








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

  • 14.04.2025Kreacje / printy

    Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów

  • 28.03.2025Kreacje / printy

    Strzelanina

  • 26.03.2025Kreacje / printy

    Znikający świergot

  • 24.03.2025Kreacje / printy

    Konkretna ochrona

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek