logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Akcje > Chcesz zjeść? – to zabij…
23.02.2019
Tematy: Akcje, Kampanie, Stany Zjednoczone, Ekologia i środowisko, Inne

Chcesz zjeść? – to zabij…



Amerykańska organizacja działająca non-profit Last Chance for Animals (LCA) stając w obronie zwierząt hodowlanych, apeluje o ich humanitarne traktowanie.  By ukazać cierpienie przez jakie przechodzą zwierzęta hodowlane organizacja wraz z reżyserem Dustinem Brownem stworzyła krótki film pt. „Casa de Carne” (dom mięsny).

LCA to amerykańska organizacja non-profit opowiadająca się za prawami zwierząt.

Reżyser wraz z organizacja stworzył film, którego celem jest skłonić społeczeństwo do refleksji i wyciągnięcia wniosków. Główną ideą filmu jest ukazanie cierpienia, przez jakie przechodzą zwierzęta na rzecz branży spożywczej i gastronomicznej.

Opublikowany przez Last Chance for Animals (LCA) Poniedziałek, 11 lutego 2019

Jak mówi autor filmu projekt miał nakłonić do przemyśleń i sprawić by różnice pomiędzy ludźmi zaczęły ich łączyć a nie dzielić.

„Chcę, żeby ludzie zaczęli myśleć nad swoimi codziennymi wyborami. Teraz, bardziej niż kiedykolwiek potrzebujemy historii, które będą opowiadały o empatii i pozwolą spojrzeć na świat w inny sposób niż dotychczas. Prosto znaleźć różnice: rasowe, religijne, kulturowe, ale też gatunkowe. Koniec końców, wszyscy żyjemy na tej samej planecie.”

Kampania była prowadzona w internecie, mediach społecznościowych. Film zdobył pierwsze miejsce podczas Animal Film Festival 2019r. A w 2018 roku statuetkę Tarshis Short Film Awards

Opublikowany przez Last Chance for Animals (LCA) Poniedziałek, 11 lutego 2019

 

Więcej informacji organizacji oraz jej projektach można znaleźć na stronie internetowej lub na Facebooku.

https://www.facebook.com/LastChanceForAnimals/

https://www.lcanimal.org

 

www.LCAnimal.orgTwitter: @LC4AInstagram: @LC4Awww.stopdogmeat.com

Opublikowany przez Last Chance for Animals (LCA) Wtorek, 17 lipca 2018

 

Ekologia i środowisko Casa de Carne Last Chance for Animals Dustin Brown


Nazwa kampanii:
Casa de Carne-Dom mięsny
Nadawca:
Last Chance for Animals, Dustin Brown
Media:
internet
Wykonawca:
Last Chance for Animals, Dustin Brown
Adresaci:
ogół społeczeństwa, konsumenci przemysłu mięsnego





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek