logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Brazylia, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  16.07.2014

Być jak strażak czy ratownik



Bohater – czyli odważny, nieugięty, poświęcający swoje życie dla innych.  Bohater to też szacunek i podziw. Taki, jaki wzbudzają strażacy czy ratownicy. Na bycie bohaterem trzeba sobie zapracować. Podobne przesłanie płynie z ostatniej kampanii Brazilian Association of Organ Transplant (ABTO). Z tym, że nie jest to aż tak niedostępne  – bohaterem, równie nieustraszonym i twardym, jest każdy dawca. "You can do the same. Become an organ donor and save up to 7 lives. Tell your family" ("Możesz zrobić to samo. Zostając dawcą możesz ocalić 7 osób. Powiedz o tym swojej rodzinie") – tak brzmi hasło kampanii. ABTO, na co dzień zajmująca się zwiększaniem świadomości społecznej na temat znaczenia transplantacji, postanowiła wykorzystać do promocji tematu zawody i osoby cieszące się dużym uznaniem w społeczeństwie.

Jeden z plakatów przedstawia strażaka, wynoszącego 7 ofiar z pożaru, drugi – ratownika wodnego, niosącego na barkach 7 osób. Bo tyle osób można uratować, zgadzając się na zostanie dawcą. Na pierwszy rzut oka wydaje się, że jest to reklama filmu sensacyjnego, czy też katastroficznego. Mocny, dynamiczny obraz w tle przyciąga uwagę, a mężczyzna na pierwszym planie – spokojny i opanowany – zdaje się nie odczuwać strachu. Celem kampanii jest zachęcenie do rejestrowania się w bazach dawców organów i przełamanie strachu związanego z transplantacją.

Kampania została nagrodzona w czerwcu 2014 roku Brązowym Lwem, na międzynarodowym festiwalu w Cannes dla branży reklamowej w kategorii Prasa.

Małgorzata Orłowska


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
You can do the same
Czas:
2014.3.5 - 2014.4.5
Tematy:
Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Brazylia
Nadawca:
Brazilian Association of Organ Transplant
Media:
Prasa
Wykonawca:
Leo Burnett Tailor Made (Sao Paulo, Brazil)
Adresaci:
Osoby, które jeszcze nie podjęły decyzji o oddaniu organów do transplantacji
Hasło kampani:
You can do the same. Become an organ donor and save up to 7 lives. Tell your family (Możesz zrobić to samo. Zostając dawcą możesz ocalić 7 osób. Powiedz o tym swojej rodzinie)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 04.08.2022

    Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 19.07.2022

    Nie jesteśmy twoim śmietnikiem


  • 18.07.2022

    Lidl Polska zachęca do powiedzenia TAK! roślinnym produktom


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek