Kałasznikow, czołg i granat to nie tylko broń, ale także powszechnie stosowane narzędzia do zabijania. Rachunek ich użytkowania jest następujący: co 43 sekundy niszczą czyjeś życie.
Organizacja Gesellschaft für bedrohte Völker (Społeczeństwo dla zagrożonej ludności), przygotowała pod koniec 2010 roku we współpracy z agencją Jung von Matt kampanię o takiej samej nazwie. Akcję można zaklasyfikować jako kampanię wizerunkową. Hasło przedsięwzięcia zawiera zarówno informację, jak i apel o podpisanie petycji: „Every 43 seconds someone dies from gun violence. Your signature can help in the fight against genocide” („„Co 43 sekundy ktoś ginie w wyniku użycia broni. Twój podpis może pomóc w walce przeciw ludobójstwu.”)
Nadawcy kampanii zwracają uwagę na to, poza konfliktami, o których mówi się w mediach, codziennie wydarza się wiele innych sytuacji, w których masowo giną ludzie (nie wskazano tu konkretnych zdarzeń). Choć można mieć wrażenie, że pojedyncza osoba nie może nic na to poradzić, autorzy przedsięwzięcia przekonują do protestu w formie petycji.
D. Sokołowska
zobacz także
-
12.07.2025Kreacje / printy
Kwiaty
-
10.07.2025Kreacje / printy
Nie ma powodu do świętowania
-
11.06.2025Kreacje / printy
Po stronie mocy korników
-
10.06.2025Kreacje / printy
Dostrój się do drogi
-
08.06.2025Kreacje / printy
W chłodni
-
06.06.2025Kreacje / printy
Zepsute bajki