logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Broń z ludzkich szkieletów
11.04.2011
Tematy: Kreacje / printy

Broń z ludzkich szkieletów



Kałasznikow, czołg i granat to nie tylko broń, ale także powszechnie stosowane narzędzia do zabijania. Rachunek ich użytkowania jest następujący: co 43 sekundy niszczą czyjeś życie.

Organizacja Gesellschaft für bedrohte Völker (Społeczeństwo dla zagrożonej ludności), przygotowała pod koniec 2010 roku we współpracy z agencją Jung von Matt kampanię o takiej samej nazwie. Akcję można zaklasyfikować jako kampanię wizerunkową. Hasło przedsięwzięcia zawiera zarówno informację, jak i apel o podpisanie petycji: „Every 43 seconds someone dies from gun violence. Your signature can help in the fight against genocide” („„Co 43 sekundy ktoś ginie w wyniku użycia broni. Twój podpis może pomóc w walce przeciw ludobójstwu.”)

Nadawcy kampanii zwracają uwagę na to, poza konfliktami, o których mówi się w mediach, codziennie wydarza się wiele innych sytuacji, w których masowo giną ludzie (nie wskazano tu konkretnych zdarzeń). Choć można mieć wrażenie, że pojedyncza osoba nie może nic na to poradzić, autorzy przedsięwzięcia przekonują do protestu w formie petycji.
D. Sokołowska








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

  • 06.06.2025Kreacje / printy

    Zepsute bajki

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek