logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Bombowe fajerwerki
30.01.2017
Tematy: Kampanie, Dania, Obronność i bezpieczeństwo, Prawa człowieka

Bombowe fajerwerki



Jak wygląda typowy Sylwester w Kopenhadze? Niebo rozświetla imponujący pokaz sztucznych ogni, jest hucznie i głośno. Na świecie są miejsca, gdzie „fajerwerki” są o wiele bardziej okazałe, występują niemal każdej nocy, a ogień jest prawdziwy. Jednym z takich miejsc jest Aleppo.

Duńczykom, mieszkańcom jednego z najszczęśliwszych państw świata, ciężko zdać sobie sprawę z tego, co dzieje się na Bliskim Wschodzie. Emitowana przez kilka dni po Nowym Roku akustyczna rekonstrukcja Sylwestra powstała z nagrania dźwięków bomb spadających na Syrię, miała uświadomić Duńczykom, że kiedy oni przeżywają cudowne chwile w innym miejscu rozgrywa się tragedia.

Kampania stworzona przez agencję Uncle Grey zachęca do wsparcia Amnesty International.

Katarzyna Kwiatkowska



Nazwa kampanii:
Fireworks from Aleppo
Czas:
2017.1.1
Nadawca:
Amnesty International
Media:
telewizja, internet
Wykonawca:
Uncle Grey
Adresaci:
Duńczycy
Hasło kampani:
We hope these sounds reminds you of a wonderful New Year’s Eve. In Aleppo they remind people of something completely different. That’s because these sounds are actual recordings of the bombing of Aleppo. Help Amnesty secure the safety of civilians in Aleppo. (Mamy nadzieję, że te dźwięki przypominają ci o cudownym Sylwestrze. W Aleppo przypominają ludziom o czymś zupełnie innym, dlatego że te odgłosy są aktualnym nagraniem z bombardowania w Aleppo. Pomóż Amnesty zapewnić bezpieczeństwo cywilom w Aleppo





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek