logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Niemcy, Ekologia i środowisko, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%
   ──────  05.05.2008

Bogactwo gatunków koparek



Demaskująca firmy budowlane reklama, będąca mapą rozmieszczenia ich niszczycielskiego w tym przypadku sprzętu w ginących lasach świata, była elementem kampanii "Diversity of Species in the Rainforest" niemieckiej organizacji ekologicznej OroVerde (Zielone Złoto). Kampania informowała, że co godzinę giną na zawsze 3 gatunki roślin lub zwierząt poprzez wycinanie lasów deszczowych. Coraz trudniej więc mówić o bioróżnorodności, zastępowanej skutecznie przez różnorodność destrukcyjnych koparek i buldożerów.

Lasy deszczowe pokrywały kiedyś 14% powierzchni ziemi. Teraz tylko 6%, a szacuje się, że znikną zupełnie w ciągu 40 lat. W ten sposób zginie prawie połowa gatunków roślin i zwierząt. Powodem tego jest m.in. niska cena tych terenów należących do krajów o niskim poziomie zamożności, która nie bierze pod uwagę ich znaczenia w skali globalnej.

500 lat temu w lasach Amazonii żyło ok. 1 miliona Indian – dzisiaj niewiele ponad 200 tysięcy. Wraz z wycinaniem lasów zanika też zawód szamana i lekarza. Ludzie ci do tej pory zamieszkiwali właśnie tereny leśne i korzystali w swoich terapiach z ich bogactw. Wraz z nimi odchodzi wielopokoleniowa wiedza na temat właściwości leczniczych wielu gatunków roślin.

Na podstronie www.jungle-race.de można zagrać w grę "Jungle Race" i przekonać się jak ciężko jest ratować ginące gatunki. Organizacja zachęca do wsparcia jej działań i przyłączenia się do niej.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Diversity of Species in the Rainforest
Czas:
2008.5.1 - 2008.5.30
Tematy:
Ekologia i środowisko, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%
Kraje:
Niemcy
Nadawca:
OroVerde
Media:
Internet, plakaty
Wykonawca:
Ogilvy (Frankfurt)
Adresaci:
Ogół społeczeństwa niemieckiego
Hasło kampani:
The destruction of the rainforest comes in many shapes. And there are all kinds of animal and plant species which suffer as a result. Every hour three different types of animal and plant life are made extinct. Help us to save the rainforest: www.oroverde.de.





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 03.08.2022

    delio zamraża ceny pięciuset produktów do końca października


  • 29.07.2022

    AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie


  • 27.07.2022

    Na Dzień Ryby zapraszają bocian, byczek, kur i zając


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 22.07.2022

    Ponad 85 proc. potrzebnej sumy w zbiórce na Bayraktara dla Ukrainy!


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek