Za pomocą specjalnego stetoskopu, nagrano na Iphone’a rytm serc malawijskich dzieci. Pulsujący dźwięk staje się (luźną) inspiracją dla piosenki zespołu One Republic pt. „Feel Again” (Poczuj Znowu).
Inicjatywa „Every Beat Matters” (Każde uderzenie ma znaczenie) ma na celu uwrażliwienie odbiorców na problem niedostatecznej opieki medycznej nad małymi pacjentami w krajach rozwijających się oraz skłonienie ich do zaangażowania się w akcję poprzez zakup piosenki ze strony www kampanii.
Kampania realizowana przez amerykańską agencję BBDO powstała na zlecenie międzynarodowej organizacji Save the Children. Jej działalność skupia się na niesieniu pomocy najmłodszym w ubogich oraz dotkniętych klęskami żywiołowymi rejonach – zarówno w formie doraźnego wsparcia w zakresie żywności i leków, jak i poprzez wdrażanie programów naprawczych.
Justyna Wdowiak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
12.06.2024
Żyję z HIV – poznaj ich historie
-
28.05.2024
Jak ruchem zmieniać umysł?
-
16.05.2024
Pod opieką ropuchy
-
13.05.2024
Kintsugi — sztuka sklejania człowieka
-
06.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu