Całkiem miła, odpowiedzialna akcja, będąca wynikiem współpracy filipińskiego oddziału koncernu Coca-Cola z WWF. Billboard, który czyści powietrze z zanieczyszczeń. Sekret tkwi w mocy natury, a w tym przypadku krzewu herbaty, który potrafi w ciągu roku zaabsorbować prawie 6 kilo dwutlenku węgla. Na nośniku, który stanął w Manili, stolicy Filipin, jest tych roślin aż 3600. Nawet jeśli jeden billboard w skali globalnego ocieplenia oraz wpływu na środowisko tak wielkiej korporacji jak Coca-Cola to tyle co nic, to sam w sobie stanowi on użyteczny przykład na to, że outdoor może wpisywać się w koncepcję zrównoważonego rozwoju. Źródło ilustracji: huffingtonpost.com.
CZYTAJ TEŻ:
-
05.09.2024
Inni czynią świat innym
-
04.09.2024
Żołnierzyki
-
03.09.2024
Highway to Hell*
-
02.09.2024
Strefa wojny czy przeciętny dom?
-
01.09.2024
Soap Me Up
-
30.08.2024
Bezdomność boli wystarczająco