Całkiem miła, odpowiedzialna akcja, będąca wynikiem współpracy filipińskiego oddziału koncernu Coca-Cola z WWF. Billboard, który czyści powietrze z zanieczyszczeń. Sekret tkwi w mocy natury, a w tym przypadku krzewu herbaty, który potrafi w ciągu roku zaabsorbować prawie 6 kilo dwutlenku węgla. Na nośniku, który stanął w Manili, stolicy Filipin, jest tych roślin aż 3600. Nawet jeśli jeden billboard w skali globalnego ocieplenia oraz wpływu na środowisko tak wielkiej korporacji jak Coca-Cola to tyle co nic, to sam w sobie stanowi on użyteczny przykład na to, że outdoor może wpisywać się w koncepcję zrównoważonego rozwoju. Źródło ilustracji: huffingtonpost.com.
CZYTAJ TEŻ:
-
08.07.2025
Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie
-
29.06.2025
Prokop oddał głos… psu
-
23.06.2025
Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat
-
12.06.2025
Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?
-
11.06.2025
Po stronie mocy korników
-
10.06.2025
Dostrój się do drogi