logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Artykuły zniknęły z portalu
06.06.2012
Tematy: Kampanie, Kanada, Walka z wykluczeniem społecznym

Artykuły zniknęły z portalu



Z portal newsowego niespodziewanie znikała zawartość. Tak jak znikają czasem ważne informacje z pamięci krótkotrwałej.

Alzheimer Society w lapidarny sposób oddało wrażenie zaniku pamięci krótkotrwałej. Internauci, przewijając stronę internetową, chcąc powrócić do jej początku, nie znajdowali tam widzianych wcześniej artykułów. W tajemniczy sposób zniknęły, a zamiast niej pozostało tylko białe miejsce. W ten sposób pokazano mechanizm działania choroby. Kampania przyniosła oczekiwany efekt, gdyż ilość kliknięć na banner organizacji wzrosła aż o 400%.

Stephen Mérineau z firmy reklamowej Marketel tłumaczył, że za pośrednictwem kampanii internauci doświadczają zjawiska zaniku pamięci krótkotrwałej i dzięki osobistemu doświadczeniu lepiej rozumieją problemy ludzi chorych.

Choroba Alzheimera okrada pacjentów z pamięci – w początkowym stadium wpływa głównie na pamięć krótkotrwałą. Jej upośledzenie postępuje powoli, uniemożliwiając normalne funkcjonowanie.  Człowiek nie odnajduje się w realiach, znanego mu do tej pory świata. Alzheimer należy do grupy chorób nieuleczalnych. Choroba ta znana również jako otępienie starcze lub demencja jest chorobą cywilizacyjną i dotyka nawet 30 milionów osób na całym świecie.
Olga Ambrosiewicz



Nazwa kampanii:
Blank
Czas:
2012.6.1 - 2012.6.8
Nadawca:
Alzheimer Society
Media:
Internet
Wykonawca:
Marketel
Adresaci:
Czytelnicy portali internetowych, osoby młode





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek