Jest ich trzech, a cała trójka bardzo lubi posty pisane przez dzieci. Podnieśli kciuki, ale tak sprytnie, by zasłaniały ich twarze, ale owłosiona klatka piersiowa, prowokacyjnie rozpięty szlafrok i kawałek brody zdradzają, że oni nie są już dziećmi.
Zdjęcia trzech mężczyzn oraz hasło „Do your children really know who likes their posts?” (Czy Twoje dzieci naprawdę wiedzą kto lubi ich posty?) składają się na kreację autorstwa paryskiej agencji Harezie, przygotowaną na zlecenie francuskiego oddziału organizacji Innocence en danger. Kampania „Who like their posts?” („Kto lubi ich posty?”) w swojej kreatywnej koncepcji przypomina polską kampanię „Nigdy nie wiadomo kto jest po drugiej stronie”, która została zrealizowana w 2004 roku przez VA Strategic Communications na zlecenie Fundacji Dzieci Niczyje.
Cel obydwu kampanii również jest podobny. Nadawcom zależy na podniesieniu świadomości rodziców na temat zagrożeń jakie czyhają na ich dzieci w sieci, a tym samym uwrażliwienie na problem pedofilii i uwodzenia małoletnich przez internet.
Innocence en danger to międzynarodowe stowarzyszenie, założone w 1999 roku, aktualnie działająca na terenie 29 krajów, którego misją jest przeciwdziałanie przemocy seksualnej wobec dzieci, rozpowszechnianiu pornografii dziecięcej i pedofilii. Stowarzyszenie skupia specjalistów z różnych dziedzin, którzy stale monitorują internet i prowadzą szeroko zakrojoną edukację.
Natalia Ożegalska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.12.2024
Porzucony po świętach
-
18.12.2024
HIV ciągle czyha. Nie odwracaj się
-
17.12.2024
Pognieciony list
-
14.12.2024
Wieńce pogrzebowe, wieńce socialmediowe
-
13.12.2024
Marine Fashion Week
-
12.12.2024
Pet-ycja