Krowa, kurczak, ryba i prosię przybrały kształt pigułki. Zwierzęta patrzą pustym wzrokiem, przypominają bowiem bardziej twory z plastyku niż żywe stworzenia. Grafika ilustruje hasło “You eat what your food eats. Make sure it’s organic.” („Jesz to, czym żywi się twoje jedzenie. Upewnij się, że jest organiczne„)
Tym sposobem nadawca komunikatu – organizacja Slow Food (SF), próbuje zwrócić uwagę na jakość żywności wybieranej przez konsumentów. Nienaturalne zwierzęta-pigułki przypominają, że często do paszy zwierząt dodawane są chemikalia. Niestety przenikają one także do mięsa, które można kupić w sklepach. Nadawca próbuje w ten sposób skłonić konsumenta do refleksji i w konsekwencji zmiany nawyków żywieniowych.
Celem organizacji Slow food jest „ochrona prawa do smaku”. Wspiera produkty regionalne i unikatowe przez zniknięciem z rynku.
Kreację przygotowała agencja Leo Burnett.
Magdalena Trybalska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.12.2024
Zaklęty krąg
-
19.12.2024
Porzucony po świętach
-
18.12.2024
HIV ciągle czyha. Nie odwracaj się
-
17.12.2024
Pognieciony list
-
14.12.2024
Wieńce pogrzebowe, wieńce socialmediowe
-
13.12.2024
Marine Fashion Week