Przyjaciele potrafią czasem zranić – wyjawiają tajemnice albo sztucznie okazują zainteresowanie, by skorzystać na zawartej znajomości. Inaczej jest ze zwierzętami – one są wierne, bezpośrednie, przywiązane i pełne wdzięczności w stosunku do swoich właścicieli. Jak podkreśla hasło kreacji: „Pets, at times they are more humane” („Zwierzęta czasem są bardziej ludzkie”).
Indyjska kreacja ma zachęcić do adopcji zwierząt. Plakaty to grafiki przedstawiające człowieka ze zwierzęciem – ten pierwszy jest w barwach czarno-białych, a drugi wyraźnie odznacza się kolorami. W ten sposób uwagę przyciągają zwierzęta oraz ciekawe, niebanalne napisy, które otaczają cały kontur. Hasła na plakatach odwołują się do cech zwierząt, jak np. szczere oddanie czy przywiązanie: „A pet will kiss you to show it’s pure, divine love, nothing more. Really!” („Zwierzę pocałuje się, by okazać swoją szczerą, boską wręcz miłość, nic poza tym. Naprawdę!„) czy „Talking to pets is good – one, they don’t talk back and secondly they don’t spread rumours!” („Mówienie do zwierząt jest dobre – po pierwsze, nie mogą odpowiedzieć, a po drugie, nie rozsiewają plotek!”). Nawet kameleon na ramieniu czy żółw na głowie nie jest dla jego właściciela problemem: „Carrying a pet on your shoulder is never a burden, unlike homework!” („Noszone na ramionach zwierzę nigdy nie jest ciężarem, w przeciwieństwie do zadań domowych!„). Adopcja przynosi zatem podwójne korzyści – zwierzęta otrzymają dom i schronienie, a ich właściciele prawdziwych przyjaciół.
Kreację przygotowała indyjska agencja Nikotin z Pune.
Agnieszka Kliks
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.12.2024
Porzucony po świętach
-
18.12.2024
HIV ciągle czyha. Nie odwracaj się
-
17.12.2024
Pognieciony list
-
14.12.2024
Wieńce pogrzebowe, wieńce socialmediowe
-
13.12.2024
Marine Fashion Week
-
12.12.2024
Pet-ycja