Na starych, odrapanych murach namalowano sylwetki ludzi: chłopaka z miską karmy, dziewczyny wyprowadzającej psa na spacer, dziecka bawiącego się ze zwierzakiem. Graffiti zaś uzupełniają żywe czworonogi.
Kampania Adopt a dog (Adoptuj psa) ma nakłonić odbiorców do przygarnięcia zwierzaka, przekonując, że jego przyjaźń jest wartościową nagrodą i zaszczytem. Hasło kampanii brzmi „Adopt a dog. You deserve it” (Przygarnij psa. Przecież na to zasługujesz). Twórcy przekazują, że każdy może stać się szczęśliwym właścicielem pupila, dać mu nowy dom i zapewnić właściwą opiekę.
Sposób i wybór miejsca wykonania wielu kojarzyć się może z twórczością artystów takich jak Brytyjczyk Banksy i norweski „Łobuz”. Przy wykonaniu graffiti posłużono się techniką szablonową wykorzystywaną przez tych artystów. Podobne kampanie adopcyjne zainincjowano w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii.
Kampanię na zlecenie AVA zrealizowała agencja FCS Comunicaçao.
Olga Ambrosiewicz
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.12.2024
Zaklęty krąg
-
19.12.2024
Porzucony po świętach
-
18.12.2024
HIV ciągle czyha. Nie odwracaj się
-
17.12.2024
Pognieciony list
-
14.12.2024
Wieńce pogrzebowe, wieńce socialmediowe
-
13.12.2024
Marine Fashion Week