Powrót do domu? Spacer do szkoły? Marzenia o macierzyństwie? Droga wydaje się przewidywalna, więc czemu nie skosztować alkoholu? Złudzenie pewności może zaprzepaścić wyczekiwane chwile, narażając na nieodwracalne konsekwencje.
Potrzeba uważnego obserwatora, który dostrzeże, że na pozór zwykła wieża przypomina butelkę wina, a wokół niej rozpościera się niełatwa, kręta droga do pokonania. Człowiek, który chce zrealizować swe marzenia, niejednokrotnie musi wytyczyć sobie drogę, po której będzie konsekwentnie kroczył. Używanie alkoholu czyni cel bardziej mglistym. Jak głosi przykładowe hasło „Ciąża jest wystarczająco trudna. Alkohol czyni ją jeszcze trudniejszą” („Pregnancy is hard enough. Alcohol makes it harder”).
Białe tło niejako symbolizuje człowieka w oderwaniu od kontekstu społecznego. Istnieje tylko człowiek, jego droga i pokusa, której ulegnie bądź nie. Każda osoba – uczeń, matka, kierowca, znajduje się na początku swej ścieżki, u dołu schodów ukazujących trud jaki dzieli go od celu. Jednocześnie każda z nich wie jak wiele musi zrobić, aby go osiągnąć. Agencja reklamowa Melborp Group pokazuje w domyśle, że jeden stopień, jeden krok, jedna myśl potrafi odmienić los człowieka. Czy warto zaprzepaścić szansę?
Nadawcą kampanii jest kolumbijska firma Dislicores, która zajmuje się handlowaniem napojami alkoholowymi. Przygotowała ją w ramach swojej strategii społecznej odpowiedzialności biznesu.
Magdalena Głowacka
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.12.2024
Porzucony po świętach
-
17.12.2024
Pognieciony list
-
14.12.2024
Wieńce pogrzebowe, wieńce socialmediowe
-
13.12.2024
Marine Fashion Week
-
12.12.2024
Pet-ycja
-
11.12.2024
Cicha inwazja