Na jaskrawozielonych billboardach wiszą ogromne czerwone korale. Instalacje 3D są częścią kampanii "Zwracamy uwagę na Małopolskę". Ozdoby pojawiające się w strojach z tamtego regionu są głównym motywem turystycznej marki województwa.
Zielone tło nawiązuje z kolei do identyfikacji Małopolskiego Systemu Informacji Turystycznej (MSIT). Organizatorzy kampanii chcą w ten sposób zachęcić do korzystania z sieci punktów MSIT, które świadczą usługi informacyjne dla turystów odwiedzających region.
W trakcie kampanii wykorzystanych zostanie 30 nośników wielkoformatowych, rozmieszczonych w województwach mazowieckim, śląskim, świętokrzyskim i małopolskim. Częścią akcji będą też niewielkie ulotki-wlepki o tej samej formie graficznej.
29 maja wyruszył w trasę po Europie Camper Małopolski – samochód ozdobiony nadrukiem czerwonego korala. W ciągu kolejnych trzech tygodnił odwiedził Holandię, Belgię, północną Francję oraz Luksemburg. Podczas tego wyjazdu promował Kraków i atrakcje turystyczne Małopolski. W przyszłości jego załoga będzie także zachęcać do wyjazdu na narty do tego regionu.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
18.11.2024
Startuje 24. MFF WATCH DOCS Prawa Człowieka w Filmie
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca