Czas odmierzany krwią? Tego jeszcze nie było. Kreacja brazylijskiej kampanii promującej krwiodawstwo oparta jest na wyjątkowo trafnej analogii.
W Brazylii, co 2 minuty ktoś potrzebuje krwi i ten fakt stanowi pretekst pomysłu kreatywnego kampanii „The 360º Blood Poster” (Pełnoobrotowy plakat z krwią). Jak wskazuje tytuł akcji, jej głównym narzędziem jest plakat, który można obracać. Centrum reklamy stanowią dwa akrylowe serca połączone na kształt klepsydry, a z jednego w drugie przepływa krew.
Klepsydra z krwią – symbol upływającego czasu – zachęcała: „Donate blood and fill life a hope” (Ofiaruj krew i wypełnij życie nadzieją). W ten sposób prosta w formie i sprytna w przekazie kampania ma zmotywować swoich odbiorców do oddawania krwi.
Nadawcą akcji jest Hemope – Centrum Krwiodawstwa brazylijskiego stanu Pernambuko. Plakaty zostały umieszczone w ośrodkach zdrowia w tym regionie.
Anna Pieczykolan
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
12.06.2024
Żyję z HIV – poznaj ich historie
-
28.05.2024
Jak ruchem zmieniać umysł?
-
16.05.2024
Pod opieką ropuchy
-
13.05.2024
Kintsugi — sztuka sklejania człowieka
-
06.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu