Skończyć liceum, zdobyć tytuł magistra, dostać pracę. Te same marzenia, różne szanse na ich realizację. Jak pokazuje australijska kampania „Chances” decydują o tym bezzasadne podziały wynikające z pochodzenia i wiążące się z nimi nierówne szanse w dostępie do różnych dóbr. Rodowici i napływowi mieszkańcy Australii to dwie grupy o zdecydowanie różnych możliwościach i perspektywach, co pokazują dane statystyczne przytoczone przez twórców kampanii.
Kampanię przeprowadzono na zlecenie organizacji GenerationOne, która prowadzi walkę z podziałami etnicznymi. Kampania zachęca do włączenia się w te działania, nawołuje do odrzucenia utartych podziałów i wynikających z nich nieuzasadnionych nierówności. Przekonuje: ”You can be a part of generation for change to help end disparity between Indigenous and non-Indigenous Australians forever.” ( "Możesz być częścią pokolenia dążącego do zmiany, możesz pomóc zlikwidować na zawsze różnice między rodowitymi i nierodowitymi Australijczykami).
Kampanię telewizyjną uzupełniono reklamą prasową.
K. Kukuła
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem