Bezdomność to głód, to brak ciepłego miejsca do spania. To ciągłe bycie przeganianym. To w końcu zależność od innych. Na pomoc czekają nie tylko bezdomni ludzie, ale też zwierzęta, o czym przekonuje hasło kanadyjskiej kampanii "We need your help. Please visit us online". To szczególnie istotne zimą.
Reklamy kampanii to przygnębiające zdjęcia sytuacji, jakie niejednokrotnie można dostrzec na ulicach, ale tutaj bohaterami są psy, a nie ludzie. Psia miska, służąca do żebrania i poszarpane legowisko, ogrzewane ulicznym sposobem, stanowią centralne punkty kreacji przygotowanej przez agencję Due North z Toronto. Cel tej inicjatywy wydaje się być jasny i czytelny: zmniejszyć liczę bezdomnych zwierząt i zwiększyć liczbę adopcji.
Przygotowane w ramach kampanii plakaty odsyłają na stronę internetową jej inicjatora – organizacji Helping Homeless Pets (HHP). Promuje ona adopcję i wspiera inne organizacje niosące pomoc bezdomnym zwierzętom. Na stronie www.helpinghomelesspets.com można znaleźć m.in. informacje o zwierzętach czekających na nowych właścicieli oraz kilka ważnych pytań i odpowiedzi, z którymi powinien zapoznać się każdy, kto myśli o zaadoptowaniu zwierzęcia. Dostępny jest także formularz on-line umożliwiający szybkie przekazanie środków finansowych dla HHP lub innej rekomendowanej organizacji.
K. Kukuła
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
07.05.2024
Dzień Długu Ekologicznego — dla Polski to już 28 kwietnia
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę