„Jak śmiesz” – myśli poniżona kobieta. „Jak sobie życzysz” – mówi do swego oprawcy. O wolność wypowiedzi upomina się kampania tureckiego Amnesty International.
Realizowana w październiku 2011 roku kampania za pośrednictwem czterech kreacji przygotowanych przez stambulską agencję Grey dotyka problemu wolności słowa.
Zrealizowane w podobnej konwencji i w identycznej – charakterystycznej dla Amnesty International – tonacji kolorystycznej, prezentują wizerunki kobiety, pracownika, robotnika i więźnia. Przy każdej z postaci znajdują się dwa dymki. Jeden z nich zawiera myśli bohatera, drugi wypowiadane przez niego słowa. Obie kwestie pomimo podobnego brzmienia, niosą ze sobą całkiem inny komunikat.
„For A World Where You Can Speak Your Mind” („O świat, w którym możesz powiedzieć to, co myślisz”) – od 50 lat walczy Amnesty International.
K. Stawińska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.12.2024
Zaklęty krąg
-
19.12.2024
Porzucony po świętach
-
18.12.2024
HIV ciągle czyha. Nie odwracaj się
-
17.12.2024
Pognieciony list
-
14.12.2024
Wieńce pogrzebowe, wieńce socialmediowe
-
13.12.2024
Marine Fashion Week