Od 15 do 21 października br. w belgijskich supermarketach organizowana jest zbiórka żywności – na pierwszy rzut oka podobna do tych, jakie prowadzone są w Polsce. Widać jednak wyraźną różnicę między tym, co dzieje się w rodzimych supermarketach a tym, co oferują za pośrednictwem agencji Germaine, belgijskie Banki Żywności (Belgische federatie van voedselbanken).
Reklamy pod hasłem „Wspomóż kodem kreskowym. Nakarm głodnych” (ang: Donate a barcode. Feed the hungry) charakteryzuje jasny przekaz, połączony z wymownymi plakatami i spotami dostępnymi w języku angielskim, francuskim i flamandzkim. Nitki kodu kreskowego układające się w produkty żywnościowe w dosłowny sposób pokazują ideę akcji.
Celem kreacji jest nakłonienie konsumentów do zakupu bonów zawierających kody kreskowe. Każdy kod odpowiada określonemu produktowi żywnościowemu. Kasując kod klient kupuje potrzebującej osobie jego „zawartość”. Nowoczesny sposób zbierania żywności połączony z nowoczesną kreacją, stawia tę już powszechną i niezbyt fascynującą akcję na nowym poziomie, wskazując drogę innym.
A. Dudkowski
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.11.2024
Nie bądź dzieckiem!
-
25.11.2024
Twój wybór
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem