Kupno biletu, kawy, czy zwykłe zakupy nie wydają się niczym nie wyjątkowym – są to zwykłe czynności, na które może sobie pozwolić większość mieszkańców krajów europejskich. Stowarzyszenie François-Xavier Bagnoud informuje w swojej nowej kampanii, że ułamek konsumowanej w ten sposób kwoty przeznaczony na pomoc dzieciom w biednych krajach może poprawić ich życie.
Autorzy w przejrzysty i ciekawy sposób potrafili oddać przesłanie kampanii. Wycięte postacie w bardzo sugestywny sposób pokazują, że nawet niewielki nakład środków może pomóc w zaspokojeniu głodu czy zdobyciu wykształcenia przez uboższych. Plakaty są zaprojektowane w minimalistycznym stylu, ale dzięki temu siła komunikatu jest silniejsza.
Michał Kaczmarek
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.12.2024
Porzucony po świętach
-
18.12.2024
HIV ciągle czyha. Nie odwracaj się
-
17.12.2024
Pognieciony list
-
14.12.2024
Wieńce pogrzebowe, wieńce socialmediowe
-
13.12.2024
Marine Fashion Week
-
12.12.2024
Pet-ycja