Przypominają trofea z polowań, które wiszą na ścianie w domu myśliwego. Ale zamiast rogów umieszczona jest kierownica od roweru, a na złotej tabliczce widnieje słowo „Rowerzysta”. Zaś miejsce, gdzie polowano to nie puszcza, ale brazylijskie miasta: Rio de Janeiro, Brasilia, Minas Gerais i Sao Paulo. Jest też informacja, które to „trofeum” w kolekcji i gdzie, czy w jakich okolicznościach zostało ono zdobyte: „Upolowany w nocy”, „Upolowany na skrzyżowaniu”, „Upolowany w parku” i „Upolowany na drodze”. Na każdym z plakatów widnieje hasło kreacji, informujące o tym, że rowerzyści często są ofiarami wypadków drogowych i nakłaniające do zachowania ostrożności na drodze.
Kampania „Hunted” („Upolowani”) została zlecona przez Respeite Um Carro a Menos, a wykonała ją agencja reklamy Heads Propaganda. Kreacja ma na celu uzmysłowić mieszkańcom Brazylii skalę problemu śmierci rowerzystów na tamtejszych drogach.
Katarzyna Łabuś
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.10.2024
Widoki jutra
-
09.10.2024
Otchłań bez dna
-
08.10.2024
Obojętność nas spala
-
07.10.2024
Miejsce zbrodni palenia
-
30.09.2024
Po prostu się rusz!
-
25.09.2024
Pomarańcza