W lutym 2006 roku holenderska organizacja Proefdiervrij (Stowarzyszenie przeciwko testowaniu produktów na zwierzętach) wraz z agencją Publicis Dialog realizowała kampanię pod hasłem „You can’t say you didn’t know” ukazującą flakony perfum wypełnione ściśniętymi w nich zwierzętami. Akcja kierowana do konsumentów nakłaniała ich w ten sposób do dokonywania świadomych decyzji zakupowych i do wybierania kosmetyków nie testowanych na zwierzętach. Organizacja na swojej stronie www zamieściła listę firm nie stosujących tego procederu i w ten sposób urzeczywistniła hasło kampanii – nie możesz powiedzieć, że nie wiedziałeś.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.10.2024
Widoki jutra
-
09.10.2024
Otchłań bez dna
-
08.10.2024
Obojętność nas spala
-
07.10.2024
Miejsce zbrodni palenia
-
30.09.2024
Po prostu się rusz!
-
25.09.2024
Pomarańcza