W lutym 2006 roku holenderska organizacja Proefdiervrij (Stowarzyszenie przeciwko testowaniu produktów na zwierzętach) wraz z agencją Publicis Dialog realizowała kampanię pod hasłem „You can’t say you didn’t know” ukazującą flakony perfum wypełnione ściśniętymi w nich zwierzętami. Akcja kierowana do konsumentów nakłaniała ich w ten sposób do dokonywania świadomych decyzji zakupowych i do wybierania kosmetyków nie testowanych na zwierzętach. Organizacja na swojej stronie www zamieściła listę firm nie stosujących tego procederu i w ten sposób urzeczywistniła hasło kampanii – nie możesz powiedzieć, że nie wiedziałeś.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.11.2024
Nie bądź dzieckiem!
-
25.11.2024
Twój wybór
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem