Pochowani żywcem w ulicznych grobach – kobieta leżąca na parkowej ławce i mężczyzna śpiący na chodniku – to ofiary ludzkiej obojętności. Wygląda na to, że osoby te zapadły się pod ziemię dokładnie w tym miejscu, w którym się przed chwilą znajdowały, i w pobliżu którego nikt się nie zatrzymuje. Brak wrażliwości jest, zdaniem nadawców kampanii „Indifference Kills” (Obojętność zabija), największym problemem w walce z bezdomnością i ubóstwem. Kiedy inni pozostawiają bezdomnego człowieka samemu sobie, skazują go na egzystencję na pograniczu śmierci.
Kreacje dla francuskiej organizacji Samu Social przygotowała agencja Publicis Conseil. Poprzednią kampanię Samu Social mająca na celu uwrażliwienie społeczeństwa na problem bezdomności, utrzymaną w tym samym tonie i w tej samej stylistyce, można zobaczyć tutaj.
A. Jastrzębska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
27.11.2024
Pocztówki z przeszłości
-
26.11.2024
Natychmiast
-
25.11.2024
Nie bądź dzieckiem!
-
25.11.2024
Twój wybór
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów