Mały chłopiec przybity jest do pleców księdza. Krzyżem azjatyckiej dziewczynki jest turysta odwiedzający jej regiony, dziecka pochodzącego z Syrii – uzbrojony żołnierz, a chłopiec z nadwagą cierpi z powodu klauna będącego elementem reklamowym sieci McDonalds. Każde z siedmiorga bohaterów ma za plecami dorosłego – przyczynę jego krzywdy.
Autorem zdjęć do kampanii „Los Intocables” („Nietykalni”) jest pochodzący z Kuby Erik Ravelo, pełniący funkcję dyrektora kreatywnego w Fabrica – the Benetton Group Communication Research Center (Fabrica – Centrum Badań nad Komunikacją Grupy Benetton). Akcja ma na celu poruszenie problemu nadużyć wobec dzieci w różnych kontekstach.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.10.2024
Tam wasze miejsce!
-
14.10.2024
Nie pozwól na przerwę w podróży
-
10.10.2024
Widoki jutra
-
09.10.2024
Otchłań bez dna
-
08.10.2024
Obojętność nas spala
-
07.10.2024
Miejsce zbrodni palenia