Bohaterami poszczególnych odsłon kampanii „Speakers“ (Głośniki) są mieszkańcy dalekich i egzotycznych krajów rozwijających się, pozujący do zdjęć z głośnikami. Sprzęt ten w pobliżu lepianki czy w łodzi rybaka wygląda zaskakująco. Action Aid International wyjaśnia: „We give a voice to those who don’t have one.“ (Dajemy głos tym, którzy go nie mają).
Kreacje przygotowała włoska agencja DLV BBDO, autorem fotografii jest Diego Indraccolo.
Informacje o kampanii i spot reklamowy znajdują się tutaj.
Paulina Wajszczak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.12.2024
Zaklęty krąg
-
19.12.2024
Porzucony po świętach
-
18.12.2024
HIV ciągle czyha. Nie odwracaj się
-
17.12.2024
Pognieciony list
-
14.12.2024
Wieńce pogrzebowe, wieńce socialmediowe
-
13.12.2024
Marine Fashion Week