Uderzenie jest mocne i trafia prosto w twarz, ale nie zadaje go zwykła, zaciśnięta pięść. Odróżnia ją uniesiony w górę kciuk, jak przy geście uznania i popularnym „lajku” na Facebooku.
Kreacja „Bully” („Dręczenie”) ma wyjaśnić zwłaszcza najmłodszym użytkownikom internetu, by nie okazywali poparcia dla treści będących cyberprzemocą ukierunkowaną na konkretną osobę. Kampania przypomina, że obraźliwe treści umieszczane w sieci są realną przykrością, a – wydawałoby się – niewinne „polubienie” takiego postu stawia użytkownika po stronie sprawcy.
Inicjatorem jest organizacja Evolution People, a wykonawcą Hi! MullenLowe z Mediolanu.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.10.2024
Widoki jutra
-
09.10.2024
Otchłań bez dna
-
08.10.2024
Obojętność nas spala
-
07.10.2024
Miejsce zbrodni palenia
-
30.09.2024
Po prostu się rusz!
-
25.09.2024
Pomarańcza