Znaki kanji dla przeciętnego Europejczyka są zupełnie niezrozumiałe. Jak czuje się osoba, dla której podobnie niejasne są… wyrazy twarzy osób z jej otoczenia?
W kampanii organizacji Autism Forum Switzerland wykorzystano te logogramy pochodzenia chińskiego, obecnie używane w języku japońskim, które przypominają nieco ludzkie twarze. Hasło kampanii wyjaśnia, że dla osób z autyzmem emocje innych ludzi są równie trudne do odczytania co znaki egzotycznego alfabetu. Plakaty mają informować o problemie autyzmu i zachęcić do pogłębienia wiedzy na jego temat.
Kreację przygotowała agencja Ruf Lanz z Zurychu. Autorką grafik jest artystka Sylvie Xing Chen.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.10.2024
Tam wasze miejsce!
-
14.10.2024
Nie pozwól na przerwę w podróży
-
10.10.2024
Widoki jutra
-
09.10.2024
Otchłań bez dna
-
08.10.2024
Obojętność nas spala
-
07.10.2024
Miejsce zbrodni palenia