Samochód po zderzeniu wygląda jak zgnieciona puszka – np. po piwie. Do wielu wypadków drogowych dochodzi w wyniku nietrzeźwości kierowców, decydujących się na jazdę mimo wcześniejszego spożycia alkoholu.
Abramet – brazylijskie stowarzyszenie działające na rzecz bezpieczeństwa w ruchu drogowym – jesienią 2010 r. prowadziło kampanię pod mało przekonującym hasłem „You can drink and drive. Or drink And.” pokazującą skutki przeszacowania zdolności percepcji po spożyciu trunku. Samochód po dachowaniu bądź zderzeniu jest zgnieciony niczym kawałek aluminium, co wymownie obrazuje przedstawiona kreacja.
Kampania ukazała się w trzech odsłonach. Pierwszy plakat zaprezentowano we wrześniu 2010 r., kolejne kreacje ukazały się w październiku. Za realizację kampanii była odpowiedzialna agencja Talent.
K. Truszkowska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.10.2024
Pozornie niewidoczne
-
16.10.2024
Prawa człowieka nie są na sprzedaż
-
15.10.2024
Tam wasze miejsce!
-
14.10.2024
Nie pozwól na przerwę w podróży
-
10.10.2024
Widoki jutra
-
09.10.2024
Otchłań bez dna