„Every minute 1 person dies due to lack of basic sanitation” („Co minutę jedna osoba umiera z powodu braku podstawowej higieny”), „More people die as a result of poor sanitation than road accidents each year” („Co roku więcej osób umiera z powodu niskiej higieny osobistej, niż w wyniku wypadków samochodowych”). A zatem: “Let’s get loud about sanitation” (“Nagłośnijmy temat higieny”).
Powyższe hasła stanowiły element kampanii stworzonej dla World Sanitation przez Wydział Reklamy Uniwersytetu Zachodniej Wirginii.
Kampania „Sanitation = Good Life” („Higiena = Dobre Życie”) zrealizowana w listopadzie 2010r. miała na celu zwrócenie uwagi na fakt, że ponad jedna trzecia światowej populacji nie przestrzega zasad higieny i cierpi z powodu braku dostępu do czystej wody. Rozprzestrzeniające się z tej przyczyny choroby mogą prowadzić do śmierci.
Reklamy akcji są proste i wyjątkowo wymowne. Ostrymi kolorami i wyraźną grafiką skutecznie przyciągają uwagę. Wzrok odbiorcy od razu kieruje się jednak do haseł zajmujących dużą część ich powierzchni. To te slogany są tu najważniejsze.
O.Ogrodzińska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.12.2024
Zaklęty krąg
-
19.12.2024
Porzucony po świętach
-
18.12.2024
HIV ciągle czyha. Nie odwracaj się
-
17.12.2024
Pognieciony list
-
14.12.2024
Wieńce pogrzebowe, wieńce socialmediowe
-
13.12.2024
Marine Fashion Week