Australijska kampania przypominająca o niebezpieczeństwie prowadzenia samochodu po wypiciu alkoholu, która została przeprowadzona pod hasłem Bezpieczne picie. Bezpieczny Powrót. (Drink safe. Arrive safe.) przez zachodnioaustralijską policję pod koniec 2007 roku.
Lekkie hasła („Zamówił krewetki”, „Potknął się na parkiecie”, „Wpadł na stół od bilarda”) zostały połączone z obrazami przedstawiającymi trzech różnych mężczyzn po ciężkich wypadkach. Całość wygląda absurdalnie. Dopiero z body copy można dowiedzieć się, iż za całą sytuację odpowiada alkohol, który wypity nawet w niewielkiej dawce, może spowodować problemy w czasie gry w bilarda bądź na parkiecie. Jednak ciężki stan zdrowia przedstawionych mężczyzn jest wynikiem drogowych wypadków, których doświadczyli oni, prowadząc po pijanemu swoje samochody. Organizatorzy kampanii przypominają o reakcji organizmu na alkohol i o tym, że jeśli w danej chwili nie wydaje się to niebezpieczne, to każda jego dawka w organizmie, może być przyczyną groźnego wypadku na drodze.
opr. mateoosz
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem
-
30.10.2024
Reklama dla pszczół
-
29.10.2024
Co ma większą wartość?