Gracze krykieta rozgrywają kolejną akcję. Na pierwszy rzut oka ich drużyna nie różni się niczym od każdej innej. Obserwator nie widzi różnicy, gracze nie widzą obserwatora – są niewidomi.
Plakaty kampanii społecznej przygotowanej przez berlińską Agencję Reklamową Gregory French dla organizacji Samarthanam Trust for the Disabled prezentują wypowiedzi graczy na tle rozgrywek. Na jednym z nich Simson Pushparaja, kapitan The Indian National Blind Cricket Team (Indyjskiej Narodowej Drużyny Krykieta dla Niewidomych) mówi: – I have never seen my opponent. Still, I shall never want to see a grown man weep. (“Nigdy nie widziałem swojego przeciwnika. Mimo to nigdy nie chciałbym zobaczyć, jak płacze dorosły facet”).
Celem kreacji jest zwrócenie uwagi na ważną rolę, jaką odgrywa The Indian National Blind Cricket Team oraz na sukcesy jakie osiąga pomimo braku finansowego wsparcia rządu – jest najlepszą niewidomą drużyną krykieta na świecie. Tymczasem The Indian Cricket Board (BCCI) czyli Indyjski Komitet ds. Krykieta jest wart ponad 1,5 biliona dolarów. Nie dotuje jednak niewidomych zawodników i nie uznaje drużyny jako prawomocnego teamu, któremu należy się również odgórne wsparcie.
A.Stachowska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.12.2024
Porzucony po świętach
-
17.12.2024
Pognieciony list
-
14.12.2024
Wieńce pogrzebowe, wieńce socialmediowe
-
13.12.2024
Marine Fashion Week
-
12.12.2024
Pet-ycja
-
11.12.2024
Cicha inwazja