logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Chiny, Ekologia i środowisko
   ──────  21.12.2011

60 sposobów na wykorzystanie misia



Przeciąć piłą na pół, posadzić na krześle elektrycznym, zamienić na buty, przerobić na obicie na fotel, rękawiczki albo portfel, wysłać w kosmos, użyć do eksperymentów. To tylko 7 z wielu sposobów na zabijanie zwierząt, jakie wymyślił człowiek. W nowej kampanii WWF hasło „We have many options. What about them?” (Mamy wiele możliwości. A one?) podkreśla ludzkie okrucieństwo i kontrastuje je z bezbronnością świata przyrody.

W menu chińskich restauracji pojawiła się nowa karta w postaci grafiki. Można na niej zobaczyć 15 dań. Wszystkie przyrządzono z pandy – która jest również symbolem WWF. Niecodzienne menu uzupełnia podpis: „Stop killing for research is saving” (Powstrzymanie zabijania w celach badawczych oznacza ocalenie). To uruchomiona w grudniu 2011 roku kampania ma zwrócić uwagę Chińczyków na to, jak traktowane są w ich kraju zwierzęta.

Autorzy kampanii celowo wykorzystali restauracje jako miejsce ekspozycji reklamy. Klienci zastanawiają się jakie danie wybrać i nagle trafiają na kilkanaście brutalnych sposobów traktowania zwierząt. Wtedy zaczynają myśleć o tym, o czym w restauracji zazwyczaj się zapomina – co dzieje się ze zwierzętami zanim trafią na talerz? Okazuje się, że opcji znęcania się nad zwierzętami jest co najmniej tyle ile pozycji w menu.

Oprócz kart w restauracjach powstały jeszcze trzy inne plansze, na których panda jest wykorzystywana do badań, zmuszana do cyrkowych sztuczek i przerabiana na przedmioty domowego użytku.

Grafiki przygotowała agencja reklamowa DMG z Pekinu.
A. Kolasa


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Menu
Czas:
2011.12.16
Tematy:
Ekologia i środowisko
Kraje:
Chiny
Nadawca:
WWF
Media:
Ambient, Print
Wykonawca:
DMG
Adresaci:
Klienci restauracji
Hasło kampani:
Stop killing for research is saving (Powstrzymanie zabijania w celach badawczych oznacza ocalenie);





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 01.07.2022

    Żabka chce zasilać zieloną energią wszystkie operacje własne 


  • 27.05.2022

    Zasłonka w zebrę


  • 25.05.2022

    Bezprawne prawa


  • 25.05.2022

    Will, pierwsza bezdomna osoba w Metaverse


  • 24.05.2022

    Głos w obronie zwierząt


  • 23.05.2022

    Telefon prawdziwego zaufania


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek