logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > 35 tys. decyzji dziennie
30.11.2015
Tematy: Kampanie, Wielka Brytania, Bezpieczeństwo ruchu drogowego

35 tys. decyzji dziennie

Your browser does not support the video tag.


"Kawa czy herbata? Prysznic czy kąpiel? Gotówka czy karta? Płatki czy tosty?" – każdy dzień to tysiące podejmowanych przez człowieka decyzji. Od tych najmniej istotnych do absolutnie kluczowych, które mogą zaważyć na jego życiu czy życiu innych. Wystarczy jeden błąd, jeden zły wybór, którego nie będzie można już cofnąć…

Za pomocą krótkiego interaktywnego testu codziennych decyzji, nadawcy podprowadzają odbiorcę kampanii do jej kluczowego przesłania – bezpieczeństwa na drodze. Pułapka zbyt pochopnie podejmowanych przez kierowcę decyzji, wiąże się z ogromnym niebezpieczeństwem i konsekwencjami. Zbyt szybka jazda, brak uważności, podejmowanie ryzykownych manewrów, jazda pod wpływem alkoholu czy narkotyków, wreszcie nieprzestrzanie obowiązujących przepisów, prowadzą do tragedii, których można uniknąć. 93% kolizji zarejestrowanych w Londynie występuje z powodu błędu człowieka. Liczbie rannych i zabitych można zapobiegać dbając o bezpieczeństwo na drodze i mądre, odpowiedzialne zachowania kierowców.

Katarzyna Płaza



Nazwa kampanii:
One risk is too many
Czas:
2015.11.12
Nadawca:
Transport for London
Media:
Internet
Wykonawca:
M&C Saatchi, London, UK
Adresaci:
Kierowcy, użytkownicy ruchu drogowego





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

  • 06.06.2025Kreacje / printy

    Zepsute bajki

  • 03.06.2025Kampanie

    Dziecko samo w obcym mieście

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek