35 tys. decyzji dziennie
"Kawa czy herbata? Prysznic czy kąpiel? Gotówka czy karta? Płatki czy tosty?" – każdy dzień to tysiące podejmowanych przez człowieka decyzji. Od tych najmniej istotnych do absolutnie kluczowych, które mogą zaważyć na jego życiu czy życiu innych. Wystarczy jeden błąd, jeden zły wybór, którego nie będzie można już cofnąć…
Za pomocą krótkiego interaktywnego testu codziennych decyzji, nadawcy podprowadzają odbiorcę kampanii do jej kluczowego przesłania – bezpieczeństwa na drodze. Pułapka zbyt pochopnie podejmowanych przez kierowcę decyzji, wiąże się z ogromnym niebezpieczeństwem i konsekwencjami. Zbyt szybka jazda, brak uważności, podejmowanie ryzykownych manewrów, jazda pod wpływem alkoholu czy narkotyków, wreszcie nieprzestrzanie obowiązujących przepisów, prowadzą do tragedii, których można uniknąć. 93% kolizji zarejestrowanych w Londynie występuje z powodu błędu człowieka. Liczbie rannych i zabitych można zapobiegać dbając o bezpieczeństwo na drodze i mądre, odpowiedzialne zachowania kierowców.
Katarzyna Płaza
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów
-
21.07.2022
Krwawe diamenty
-
20.07.2022
Bądź bezpieczny przy pracy
-
19.07.2022
Nie jesteśmy twoim śmietnikiem
-
14.07.2022
Wojna nie robi sobie wakacji
-
13.07.2022
Fast fashion jest jak fast food