Co piąty Polak codziennie zmaga się z ubóstwem. Wspólnota Robocza Związków Organizacji Społecznych i koordynowany przez nią Polski Komitet Europejskiej Sieci Przeciwdziałania Ubóstwu we współpracy z Ministerstwem Pracy i Polityki Społecznej przygotowały kampanię "Stop ubóstwu", która informuje o tym fakcie, w związku z obchodami Europejskiego Roku Walki z Ubóstwem i Wykluczeniem Społecznym 2010.
Pomimo że Unia Europejska jest jednym z najbogatszych rejonów na świecie, to 17% Europejczyków ma tak ograniczone dochody, że nie może zaspokoić podstawowych potrzeb życiowych – w Polsce wskaźnik ten wynosi 20%.
Ubóstwo i wykluczenie społeczne poszczególnych osób prowadzi do ubóstwa całego społeczeństwa, stąd wezwanie unijne do solidarnego podjęcia wspólnych działań w walce z biedą. Choć reklamy wzywają "Dostrzegaj, reaguj" to nie informują co konkretnie należy zrobić i jak reagować. Komisja Europejska – na poziomie możliwości jednostkowych – doradza by przynajmniej wysłuchać potrzeb i zmartwień tych, którzy cierpią z powodu ubóstwa i wykluczenia społecznego i pomóc w zniszczeniu stereotypów i napiętnowania osób ubogich.
Spot reklamowy kampanii ukaże się w kilku stacjach telewizyjnych, stacjach radiowych, w gazetach, internecie i kinie.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
15.01.2025
Nie do zastąpienia
-
15.01.2025
Pustułki w zakładach Cemex Polska: udany sezon lęgowy 2024
-
14.01.2025
Co dzieli i jednoczy Europejczyków?
-
14.01.2025
Między bajki włożyć
-
13.01.2025
Literówka
-
11.01.2025
Jak organizować wydarzenia zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju i ESG?