Moda i uroda. Czasem społecznie, czasem aspołecznie
Przedwczesne umieranie wyszło z mody
Organizacje walczące z nałogiem nikotynowym postanowiły walczyć ze światem mody jego własną bronią. Sesja zdjęciowa zrealizowana na zlecenie singapurskiej organizacji zdrowia złożona została z fotografii łudząco przypominających reklamę luksusowego domu mody. Wygięte modelki pozowały „na ładnego trupa”, a całość opatrzono hasłami stylizowanymi na opisy kolekcji. Np. „Połącz dramatyzm z jasnymi detalami, ale nie ze śmiercią. Najsprytniejszym posunięciem tego sezonu jest powiedzenie „nie” 4000 toksycznych związków chemicznych znajdujących się w papierosach. A pozostanie przy życiu pozwala ci się cieszyć uwagą, którą przyciąga twoja uwodzicielska suknia. Chyba, że lubisz nekrofili” Kreacje autorstwa agencji FootCone& Belding kierowane były do kobiet w wieku 18-29 lat i ukazały się w lifestylowych pismach.
Więcej: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
19.04.2024
Nic się nie stałooooo!
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty