logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia > Praca, która leczy
20.09.2017
Tematy: Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Praca, która leczy



Rynek pracy w Polsce jest coraz bardziej przyjazny dla pracowników. Jednak wiele osób wciąż pozostaje bezrobotnych i ma kłopot ze znalezieniem odpowiedniego dla siebie zajęcia. Problem ten dotyczy m.in. ludzi z atopowym zapaleniem skóry.

Atopowe zapalenie skóry (AZS) dotyka przede wszystkim dzieci, ale na to schorzenie zapadają także dorośli. Stanowią oni około 2 proc. społeczeństwa. Jest to grupa ludzi, która ma kłopoty w znalezieniu sobie pracy, albo w jej utrzymaniu. Problemy wynikają z choroby, bo pacjenci borykają się z pogarszającym się wyglądem, utratą wiary w siebie, czasami nawet depresją i wycofują się z aktywnego życia.

Dla dotkniętych chorobą AZS i łuszczycą powstał właśnie program aktywizacji zawodowej „The Doors – otwieramy drzwi do nowej pracy” przygotowany przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych. Projekt jest laureatem konkursu grantowego „Zwyczajnie Aktywni”. Ideą programu „Zwyczajnie aktywni” jest przede wszystkim pomoc pacjentom w utrzymaniu aktywności zawodowej, gdyż dla wielu z nich praca stanowi element terapii. Projekt skierowany jest do osób bezrobotnych lub tych, którzy chcą zmienić pracę. Jedną z form wsparcia są konsultacje z psychologiem dostępne online, z których można skorzystać do grudnia. Ponadto przygotowany jest bogaty program warsztatów, m.in. z wizażu, autoprezentacji czy konsultacje z doradcami zawodowymi.

Udział w projekcie jest darmowy. Natomiast szczegółowe informacje na jego temat znajdują się na stronie: https://www.ptca.pl/index.php/home/projekty-specjalne/the-doors-otwieramy-drzwi-do-nowej-pracy/szczegoly-projektu

atopowe zapalenie skóry Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych AZS The Doors







17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 15.10.2025slider

    NFZ zachęca do zdrowego stylu życia… piosenką

  • 13.10.2025Kampanie

    Szwecja na receptę

  • 10.10.2025slider

    Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym

  • 28.09.2025Kreacje / printy

    Jeśli znasz ten album

  • 26.09.2025Kampanie

    Razem przy planszy – razem w emocjach!

  • 08.09.2025Kampanie

    To, czego nie ma w plecaku, boli

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek