Plakat dla mężczyzn z piersiową niespodzianką
Wystarczy położyć dłonie w odpowiednim miejscu aby różowe tło zamieniło się w damski biust. Breast Unit Prague, czeska organizacja walcząca z rakiem, przygotowała interaktywne plakaty, wydrukowane termoaktywnym atramentem – zmieniającym zabarwienie pod wpływem ciepła, aby propagować ideę regularnego badania piersi.
Autorzy kampanii wykorzystali w swojej kreacji fakt, że pierwszymi osobami, które zauważają guzki nowotworowe w piersiach kobiet są często osoby trzecie – zazwyczaj mężowie, partnerzy. Interaktywny plakat zachęca do dotykania i przekonuje do powtarzania tej czynności w życiu codziennym. Przekaz dopełnia hasło: “Touch them to ensure that they don’t disappear." (Dotykaj ich, aby upewnić się, że nie znikną). Realizacja lekko traktuje trudną tematykę, przez co być może odbiorcy chętniej zainteresują się reklamą, a dzięki interaktywnej formie – zaangażują się i zapamiętają przekaz.
Kierowaną głównie do mężczyzn kampanię, pokazywaną w miejscach przez nich uczęszczanych, przygotowała czeska agencja reklamowa Leagas Delaney Prague.
Adam Kolasa
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
19.04.2024
Nic się nie stałooooo!